![]() |
Conferencia Inaugural “Los lenguajes de la educación” a cargo del Dr. Joan Carles Mèlich, professor del Àrea de Teoria i d'Història de l'Educació y filósofo. Conferencia en el marco de la Inauguración del Màster de Recerca en Educació de la Facultat de Ciències de l'Educació. |
Autor: Servei d'Audiovisuals. Facultat de Ciències de l'Educació.
Data: Monday, 5 October, 2020. Durada: 78 min. Ref: 992.00
![]() |
![]() “Educació Queer” La primera jornada organitzada pel Grup d'Educació i Gènere. El projecte d'investigació-acció que treballa conjuntament amb professorat i alumnat per erradicar l’assumpció acrítica del patriarcat. Afirmen que “La millora de la qualitat educativa passa per transformar visions i metodologies d'ensenyament”.
|
Autor: Servei d'Audiovisuals. Facultat de Ciències de l'Educació.
Data: Wednesday, 19 February, 2020. Durada: . Ref: 975.00
![]() |
![]() Les Jornades Internacionals de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials són una activitat organitzada per GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials), nascut l'any 2007. Tal com les coneixem, són un punt de trobada entre la teoría i la pràctica, d’interrelació entre el professorat de les diferents etapes educatives: infantil, primària, secundària, batxillerat i universitat. Les Jornades esdevenen un espai per compartir les diferents experiències, sensacions, inquietuds i reflexion entorn l'educació i, més concretament, l'ensenyament i aprenentatge de les ciències socials.
|
Autor: Servei d'Audiovisuals. Facultat de Ciències de l'Educació.
Data: Thursday, 6 February, 2020. Durada: . Ref: 903.00
![]() |
![]() El temps ha estat sempre l’eix sobre el qual s’han estructurat les relacions socials, econòmiques o culturals que han determinat el funcionament d’una societat. L’escola ha estat l’encarregada de gestionar un temps educatiu que havia de conjugar interessos i concepcions temporals divergents, un temps que cal harmonitzar i racionalitzar si volem construir una societat equilibrada en què sigui possible conciliar feina, família, lleure i formació. |
Autor: Servei d'Audiovisuals. Facultat de Ciències de l'Educació.
Data: Saturday, 16 November, 2019. Durada: . Ref: 941.00
![]() |
![]()
"L' escenari post-crisi a la metròpoli de Barcelona: desigualtat social, pobresa i dinàmiques socio-residencials" a càrrec de Sergio Porcel, sociòleg i Cap de l’Àrea de Cohesió Social i Urbana de Metròpolis. "Inseguridad residencial y su relación con la salud" a càrrec de Hugo Vásquez, metge i cirurgià (grup de Recerca en Habitatge i Salut de l’Agència de Salut Pública de Barcelona). "Urbanisme feminista i ciutat cuidadora" a càrrec de "Turisme i contestació urbana a un barri de Barcelona" a càrrec de José Mansilla de l'Observatori d’Antropologia Urbana, Universitat de Barcelona.
|
Autor: Servei d'Audiovisuals. Facultat de Ciències de l'Educació.
Data: Thursday, 17 October, 2019. Durada: 60 min. Ref: 945.02
![]() |
L’escola com a organisme viu, com espai de convivència i d’intercanvi relacional entre adults i infants; un lloc on es pensa, es conversa o es fan coses tractant de conciliar allò que se sap amb allò què encara no se’n sap, les dificultats, les errades, les expectatives, els èxits, els dubtes i els problemes d’elecció. Un espai equilibrat entre les emocions i l’aprenentatge. Conferència a càrrec de Beatriz Sánchez i Sònia Gil, mestres de l’Escola Polinyà |
Autor: Servei d'Audiovisuals. Facultat de Ciències de l'Educació.
Data: Wednesday, 2 October, 2019. Durada: 50 min. Ref: 947.00
![]() |
Volem que aquesta edició posi en debat i ens faci reflexionar sobre el concepte de medi obert preguntant-nos sobre: 1. Quins són els elements que caracteritzen l’acompanyament a adolescents en medi obert? 2. Quines són les competències necessàries per a l’acompanyament a adolescents en medi obert? 3. Quines condicions i condicionants existeixen en l’acompanyament a adolescents en medi obert? 4. Quines són les estratègies metodològiques de l’acompanyament a adolescents en medi obert?
Per tal d’acompanyar-nos en aquest procés de reflexió es crearan espais de treball participatius on es puguin confrontar les mirades i espais de debat amb persones expertes que donin diferents perspectives pràctiques de projectes. Busquem que la jornada sigui un espai de debat, reflexió, creació i intercanvi on professionals, estudiants i persones interessades puguin, de manera conjunta, cartografiar el medi obert.
Conclusions, a càrrec de Xavier Úcar, Universitat Autònoma de Barcelona i Francesc Millán de la Diputació de Barcelona.
|
Autor: Servei d'Audiovisuals. Facultat de Ciències de l'Educació.
Data: Thursday, 11 July, 2019. Durada: 8 min. Ref: 909.01
![]() |
1) Què ha suposat el projecte per la seva institució (a nivell de millora), |
Autor: Servei d'Audiovisuals. Facultat de Ciències de l'Educació.
Data: Monday, 8 April, 2019. Durada: 9 min. Ref: 914.00
![]() |
Taula rodona i Debat: "I ara, què puc fer? Les possibilitats professionals dels i les mestres". Els ponents que hi participen son: Arnau Esteban, Joan Martínez, Jesús Ribosa, Laura Rodríguez i Magda Solera. |
Autor: Servei d'Audiovisuals. Facultat de Ciències de l'Educació.
Data: Thursday, 16 May, 2019. Durada: 55 min. Ref: 928.00
![]() |
Presentació de les mencions del grau d'educació primària. El grau ofereix 4 mencions oficials i un seguit d'assignatures optatives que conformen altres mencions no-oficials. Les mencions oficials son: educació fisca, educació musical, llengua anglesa i necessitats educatives especifiques.
|
Autor: Servei d'Audiovisuals. Facultat de Ciències de l'Educació.
Data: Wednesday, 6 March, 2019. Durada: 3 min. Ref: 919.00