El 13 de maig de 2021 a la Facultat de Ciències de l’Educació es fa la Jornada d’Orientació Professional 2021. Destinada a tot l’estudiantat de 4t curs dels Graus d’educació Infantil, Primària, Pedagogia i Educació Social. Pels qui vulguin seguir estudiant es presentaran els títols de Postgrau i Màster de la Facultat. Pel qui estiguin pensant anar fora es parlarà d’oportunitats i recursos per a fer pràctiques i feina a l’estranger. Es realitzaran taules rodones amb ex-estudiants que han encarat, reinventat i desafiat de formes diferents la seva incorporació a la professió. I pels mestres de Primària i Infantil se’ls explicarà allò essencial per entrar a la borsa de treball o llistes del Departament d’Educació.

Expedient: 1.012

Data:2021-05-14 11:46