Benvinguda i presentació a càrrec de la Dra. Victòria Nogués, secretària acadèmica de l’Escola de Doctorat.

Presentació de la Xarxa Alumni UAB a càrrec de la Dra. Sara Moreno, vicerectora d’Alumnat i Ocupabilitat de la UAB.

Paraules del Dr. Armand Sánchez, Director de l’Escola de Doctorat i vicerector de Recerca de Transferència de la UAB.

Paraules del Sr. Tirso Gràcia, membre del Consell Social de la UAB.

Paraules de la Dra. Margarita Arboix, rectora de la UAB.

Ponència “Desmuntant el LEGO: A la cerca d’una cura per les malalties neurodegeneratives” a càrrec del Dr. Salvador Ventura, catedràtic del departament de Bioquímica i Biologia Molecular i director de l’Institut de Biotecnologia i de Biomedicina (IBB) de la UAB.

Lliurament dels Premis Extraordinaris de Doctorat.

Actuació del Cor de la UAB

Paraules en representació dels doctors/es que reben el premi extraordinari o el títol de doctor a càrrec del Dr. Daniel Fernández, premi extraordinari de Doctorat del Programa en Filologia Espanyola.

Lliurament dels títols de doctor i de doctora.

Gaudeamus Igitur, a càrrec del Cor de la UAB.

Expedient: 957

Data:2019-12-09 11:32