Educar a través de les Arts. Projectes interdisciplinaris i inclusius a l'escola multicultural

Educar a través de les arts és un projecte d'innovació docent recolzat per la Facultat de Ciències de l'Educació, a la Universitat Autònoma de Barcelona. Es va realitzar en una escola multicultural de Catalunya i va ser dissenyat per estudiants del Grau en Educació Primària. El projecte va constituir el nucli de les pràctiques de l'últim curs, amb la supervisió i col·laboració de mestres de l'escola i les tutores de la Universitat. A través de les activitats programades pels docents i els estudiants en pràctiques i durant el procés de creació artística, es van treballar de manera interdisciplinar i transversal continguts de diverses àrees i múltiples competències d'aprenentatge. El vídeo recull les veus dels protagonistes i diverses imatges del procés i dels resultats finals.

23 maig, 2019
dijous, 23 maig, 2019