II Cerimònia de lliurament de títols de doctor/a i de premis extraordianris de doctorat

Benvinguda i presentació a càrrec de la Dra. Victòria Nogués, secretària acadèmica de l’Escola de Doctorat.

Paraules del Dr. Armand Sánchez, director de l’Escola de Doctorat i vicerector de Recerca i de Transferència de la UAB.

Presentació de la Xarxa Alumni UAB a càrrec de la Dra. Sara Moreno, vicerectora d’Alumnat i d’Ocupabilitat de la UAB.

Paraules del Sr. Tirso Gràcia, membre del Consell Social de la UAB.

Ponència “Psique a la cerca contínua de la inmortalitat?” a càrrec del Dr. Joan Carbonell, Degà de la Facultat de Filosofia i Lletres.

Lliurament dels premis extraordinaris de doctorat.

Actuació del Cor de la UAB.

Paraules en representació dels doctors/es que reben el premi o títol a càrrec de la Dra. Laura Castañar Acedo, premi extraordinari de doctorat en Química.

Lliurament del títols de doctor/a.

Gaudeamus Igitur, a càrrec del Cor de la UAB.

18 maig, 2018
dilluns, 28 maig, 2018