“Quines qualitats necessita l’empresa en l’estudiant actual?”

Programa:

Benvinguda institucional a càrrec de la Dra. Maria José Feijóo Rey, Directora de l’Escola de Postgrau i de la Formació Contínua.

Presentació acadèmica: contextualització i justificació. Intervenció del Sr. Fernando Jáuregui Campuzano, Responsable de l’estudi, periodista i Presidente d’EDUCA 2020.

Panells i reflexions en clau de propostes moderat pel Dr. Carlos Guallarte Nuez, Responsable Acadèmic del Programa Institucional (CITIUS).
Hi participen el Dr. Narciso Michavila Núñez, President de GAD3; el Sr. Joan Pujol Segarra, Secretari General de Fomento del Trabajo Nacional i el Dr. Manuel Pimentel Siles, Editor d’editorial Almuzara.

Col·loqui moderat pel Dr. Daniel Franco Puntes, Directo de l’Escola d’Enginyeria.

Clausura a càrrec de la Dra. Margarida Arboix Arzo, Rectora de la Universitat Autònoma de Barcelona.

L’acte es va realitzar a la Sala de Graus de l’Escola de Postgrau de la UAB.
Acte impulsat i dissenyat per la Direcció de l’Escola de Postgrau de la UAB. Programa Institucional CITIUS.

Data:2018-05-16 01:46

Publicació: 06/16/2018