La Dra. Margarita Arboix, rectora de la Universitat Autònoma de Barcelona, i el Dr. Joaquín Gairín, degà de la Facultat de Ciències de l’Educació, es complauen a convidar-vos a l’acte d’inauguració del curs acadèmic 2017-2018, que tindrà lloc el dia 28 de setembre a dos quarts d’una del migdia, a la Plaça de les Oliveres. Prèviament, a les 12 hores, farem una visita a les instal·lacions del Mòdul IV, recentment renovades.
La professora honorària Neus Sanmartí Puig, pronunciarà la conferència La implicació dels professionals de l’educació en el desenvolupament educatiu i social.

En el decurs de la inauguració s’entregarà un petit record al professorat que es jubila enguany i es lliuraran els diplomes als estudiants mereixedors del premi extraordinari de la titulació.

Data:2017-10-23 10:19

Publicació: 10/24/2017