III Diàleg per al Coneixement UAB-Societat Llengua i Literatura avui

La Directora de l’Escola de Postgrau i de la Formació Contínua, Dra. María José Feijoó Rey, es complau a convidar-vos al III Diàleg pel Coneixement UAB-Societat, que versarà sobre “Llengua i Literatura avui”, i comptarà amb la participació del Sr. Luís Alberto de Cuenca Prado, Professor d’Investigació del CSIC, President del Reial Patronat de la Biblioteca Nacional, Ex Secretari d’Estat de Cultura i Ex Director de la Biblioteca Nacional; y del Sr. José Manuel Blecua Perdices, Catedràtic de la LLengua Espanyola, Ex Director Acadèmic del Instituto Cervantes i Ex Director de la Reial Acadèmia Espanyola.

L’esdeveniment s’ha efectuat a la sala de Graus de l’Escola de Postgrau de la Universitat Autònoma de Barcelona

22 maig, 2017
dilluns, 18 setembre, 2017