Volem que aquesta edició posi en debat i ens faci reflexionar sobre el concepte de medi obert preguntant-nos sobre:

1. Quins són els elements que caracteritzen l’acompanyament a adolescents en medi obert?

2. Quines són les competències necessàries per a l’acompanyament a adolescents en medi obert?

3. Quines condicions i condicionants existeixen en l’acompanyament a adolescents en medi obert?

4. Quines són les estratègies metodològiques de l’acompanyament a adolescents en medi obert?

 

Per tal d’acompanyar-nos en aquest procés de reflexió es crearan espais de treball participatius on es puguin confrontar les mirades i espais de debat amb persones expertes que donin diferents perspectives pràctiques de projectes. Busquem que la jornada sigui un espai de debat, reflexió, creació i intercanvi on professionals, estudiants i persones interessades puguin, de manera conjunta, cartografiar el medi obert.
Hi participen a les jornades: Jordi Martí Olivé, tècnic EMO 3 del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya, Barcelona; Aidà Almirall Serra, Psicòleg, mediador i dinamitzador comunitari de “Tésera Mediació”, Pou de la Figuera (Barcelona); Ariadna Prats Ortas,Educadora social de “Redan La Mina” a Sant Adrià de Besòs; Joel García Cabrera, Dinamitzador sociocultural i educador del “Casal Joves Altimira”, Cerdanyola del Vallès; Jonàs Carbonés Camps, Educador social d'”Orió Eduserveis”, Figueres i Berta Ferran Segura, Directora d’acció social i acompanyament socioeducatiu Districte Jove, Terrassa.

 

Conclusions, a càrrec de Xavier Úcar, Universitat Autònoma de Barcelona i Francesc Millán de la Diputació de Barcelona.

 

Autor: Servei d'Audiovisuals. Facultat de Ciències de l'Educació

Expedient: 90,901

Data:2019-09-02 03:08

Publicació: 09/02/2019

Durada: 8 min