Treballar la historia de la Literatura Catalana a partir del poema La Patria, de Bonaventura Carles Aribau

Aquest audiovisual, elaborat i protagonitzat per alumnes de 4t de secundària, mostra el procés d’elaboració d’un text sobre història de la literatura. Escriure no és fàcil i menys fer-ho d’aquesta temàtica, per això els alumnes combinen activitats de lectura  (de fonts d’informació i d’obres literàries) amb activitats de producció escrita i oral (d’esborranys diversos del text, d’exposicions orals formals, de debats en petit grup, etc.). L’objectiu del projecte en què s’impliquen és elaborar un escrit adreçat a alumnes de 5è de primària. Aquesta és la versió subtitulada en anglès del vídeo original subtitulat en castellà i penjat a la pàgina leer.es del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte.

Idea, guió i realització: Xavier Fontich

1 juliol, 2010