Enguany celebrem els 25 anys de la creació de la Facultat i per aquest acte tant emotiu per nosaltres s’ ha convidat a dos mestres, al Sr. Sebastià Gertrúdix i al Sr. Ferran Zurriaga. Com a referents en matèria de reflexió pedagògica i aplicació pràctica de les tècniques Freinet, pronunciaran la conferència Renovar i innovar en Educació. 50 aniversari de Freinet coincidint amb l’aniversari de la mort del cèlebre pedagog, Célestin Freinet, de gran vàlua en el moviment de renovació pedagògica.
Presidirà l’acte, el vicerector de Personal Acadèmic, Dr. Francisco Morente, i el Dr. Joaquín Gairín, degà de la Facultat.

En el decurs de la inauguració s’entregarà un petit record al professorat que es jubila enguany i es lliuraran els diplomes als estudiants mereixedors del premi extraordinari de la titulació.

Expedient: 778

Data:2016-10-05 01:30