II Diàleg per al Coneixement UAB-Societat, que organitza l’Escola de Postgrau, tractarà sobre economia i tindrà lloc el 6 d’abril. Hi intervindran Josep Borrell, expresident del Parlament Europeu, i Guillem López Casasnovas, catedràtic d’economia de la UPF.

El 6 d’abril, l’Escola de Postgrau acollirà el II Diàleg per al Coneixement UAB-Societat. L’acte es titularà “Economia, avui”, i hi participaran l’expresident del Parlament Europeu Josep Borrell i el catedràtic d’economia de la UPF Guillem López Casasnovas.

Borrell és enginyer aeronàutic i catedràtic jubilat Jean Monnet “Instituto Complutense de  Estudios Internacionales” a la Universidad Complutense de Madrid. Ha estat ministre d’Obres Públiques, Transports i Medi Ambient, entre altres càrrecs institucionals. Ha treballat per a CEPSA, ha estat president de l’Institut Universitari Europeu de Florència i ha rebut reconeixements com ara la Medalla de l’Ordre del Mèrit Constitucional.

Per la seva banda, López Casasnovas va formar part del Consell de Govern del Banc d’Espanya i és membre Consell Assessor per a la Reactivació Econòmica i el Creixement (CAREC) i del Consell Assessor per a la Sostenibilitat i el Progrés del Sistema Sanitari (CASOST), ambdós de la Generalitat. És també membre numerari de l’Institut d’Estudis Catalans i l’any passat va ser distingit amb la Creu de Sant Jordi.

Data:2017-05-16 10:59

Publicació: 05/16/2017