Programa del II Congrés:

Recepció i salutació de la Dra. Núria Gorgorió, Degana de la Facultat de Ciències de l’Educació.

Xerrades a càrrec dels centres guanyadors de la primera edició del Semillero. Benvinguda a càrrec del Dr. Reinaldo Martínez, Coordinador del Semillero.

Intervencions del Dr. Rafa Merino, Coordinador de la titulació de Pedagogia i Educació Social i de la Dra. Carme Ruiz, Directora de l’Institut de Ciències de l’Educació. Conferència convidada “Primeres passes cap a la recerca” a càrrec de Laia Encinar i Leila Touil, col·laboradores del grup de recerca PAFIU.

Primera sessió d’exposicions dels treballs efectuats per l’alumnat dels diferents centres.

Segona sessió d’exposicions dels treballs efectuats per l’alumnat dels diferents centres.

Performance.

Entrega dels premis del II Congrés de Semillero de Científicos Sociales.

– Entrega del Premi a la Innovació a càrrec del Dr. Reinaldo Martínez, Coordinador del Semillero
– Entrega del Premi a la Creativitat a càrrec del Dr. F. Xavier Borràs, professor de l’Àrea de Psicologia Bàsica
– Entrega del Premi a la Presentació Oral de la Sra. Verónica Moreno, professora del Departament de Pedagogia Aplicada

– Entrega del 3r premi a càrrec del Dr. José María Asensio, professor del Departament de Teoria i Història de l’Educació