El Mètode Montessori: una educació per al futur

Conferència a càrrec de la Sra. Muriel Palma Lömker, mestra d'educació primària i creadora de la web www.metodomontessori.es

El mètode Montessori s'està estenent per tot el món perquè les investigacions en educació mostren que els elements que el composen son els òptims per a l'aprenentatge dels 0 als 12 anys.

Montessori es planteja la necessitat d'una educació per a la vida que fomenti la màxima independència de l'infant dins d'uns límits protegits, reforçant la seva autoestima, la seva curiositat i les ganes d'explorar lliurement en un entorn especialment adaptat a les seves necessitats canviants.

Des de l'AME (Asociación Montessori España) oferirem en aquesta xerrada una introducció al mètode Montessori descrivint la teoria pedagògica en què es basa i com la podem aplicar a la pràctica dins l'aula. També oferirem als alumnes de la UAB una visió de la situació de Montessori al món i, en concret, el present i el futur de Montessori a Catalunya.

29 novembre, 2012
dimarts, 4 desembre, 2012