Acte de reconeixement al professor Jaume Sarramona, catedràtic del Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social. Programa Benvinguda a càrrec de la Dra. Núria Gorgorió, degana de la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona Participen a l’acte el Dr. Antoni Colom, catedràtic de Teoria i Història de l’Educació del Departament de Pedagogia i Didàctiques Específiques de la Universitat de les Illes Balears; el Dr. Enric Roca, professor titular del Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social de la UAB i el Dr. Octavi Fullat, catedràtic jubilat de Filosofia de l’Educació de la UAB. Paraules del Dr. Jaume Sarramona i de la Dra. Núria Gorgorió. Cloenda de l’acte a càrrec de l’Honorable Sra. Irene Rigau, Consellera d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Data:2014-07-01 07:21

Publicació: 07/01/2014