Col·loqui Internacional Antonin Artaud : Les organisateurs laissent toute liberté aux éventuels intervenants, l’enjeu du colloque étant de questionner cette ultime oeuvre sans l’enfermer dans une approche méthodologique ou thématique.  

Communicatio, un itinerari històric : Aquesta jornada pretén mostrar, en èpoques històriques diverses i des d’un punt de vista interdisciplinari (amb la participació de filòlegs, historiadors, historiadors de l’art, paleògrafs, periodistes, etc.), les manifestacions d’aquest procés, els diferents suports que serviren de vehicle de transmissió, els seus usos, la seva conservació al llarg del temps, etc.

GRAECongrés Internacional del GRAE: El Grup de Recerca en Arts Escèniques (GRAE) de la Universitat Autònoma de Barcelona convida  a participar en la celebració del Primer Congrés Internacional promogut per aquest col·lectiu de recerca, dedicat a la reflexió i estudi sobre les relacions entre el concepte de frontera i les relacions amb les arts escèniques europees.

El segle XX a Terrassa a través de la literatura : Terrassa com a context no passa desapercebuda per als escriptors. La Ciutat de les Persones ha inspirat obres que ens parlen d’homes, però també de màquines, de fàbriques, d’intrigues per a aconseguir el poder, de fum i de carrers on només s’escolta el soroll que fan les llançadores que treballen dia i nit, de barris construïts a corre-cuita. I tot això, com ja hem dit abans, simbolitza la modernitat. La Jornada que presentem deixa ben clar quin és el paper que ha jugat Terrassa al llarg de la història del segle XX.

TDAHI Congrés Nacional Diferències Individuals i Necessitats Educatives Específiques: aquest congrés es crea gràcies a la col·laboració i iniciativa de l’Associació TDAH Vallès per a donar visibilitat, divulgar i premiar l’estudi de les diferències individuals i la seva influència en les dificultats i trastorns d’aprenentge.

Indicities : By confronting texts from diverse parts of the Indian Ocean we aim to break down these hermetically sealed compartments in order to disclose the convergences and divergences between literary productions and their traditional criticism.  This also enables us to question the celebratory tone with which the phenomenon of hybridity is analyzed in literature and observe the silences and tensions inherent in the writings of this rich, and insufficiently explored, cultural area.

Simposi Ensenyament Llengua i Literatura CatalanesSimposi sobre l’Ensenyament de la Llengua i la Literatura Catalanes a la Secundària i a la Universitat: aquest simposi vol ser un espai de trobada, de reflexió i de debat en positiu entre els professors de tots dos àmbits educatius per intercanviar opinions, establir ponts de diàleg i discutir estratègies d’aprenentatge. Aspira a contribuir també a l’acostament entre la secundària i la universitat (i viceversa), a fi d’afrontar de manera conjunta els grans reptes que tenim al davant.